Szkolenia PPOŻ – wszystko, co musisz wiedzieć

Według art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1994 r. o ochronie przeciwpożarowej właściciele,…

Ubrania robocze – wady i zalety

W wielu polskich firmach istnieje wymóg noszenia odzieży roboczej. Jest to podyktowane zarówno dobrem pracownika, jak…

Jakie akcesoria w biurze zwiększą naszą efektywność?

Odpowiednia organizacja i wyposażenie biura lub domowego gabinetu jest kluczem do utrzymywania odpowiedniej efektywności. Chaos nigdy…

Outplacement wsparciem dla pracowników w trudnym okresie

Utrata pracy niewątpliwie jest jednym z najbardziej stresujących wydarzeń w życiu. Zwolnienie pracownicy często tracą wiarę…

Regał sklepowy – na co zwrócić uwagę?

Trudno wyobrazić sobie sklep bez regałów. Nie tylko pozwalają one przechowywać towar przeznaczony do sprzedaży, ale…

Wyższy poziom hostingu – VPS

Do lepszej klasy rozwiązań hostingowych zalicza się Virtual Private Server, czyli powszechnie znany serwer VPS, który…

Jak zaprojektować biuro?

Praca wypełnia większą część dnia wielu osób, dlatego przestrzeń, która jest przeznaczona na wykonywanie obowiązków musi…

Chcesz, aby klient o tobie pamiętał? Pomyśl nad firmowymi gadżetami

Prowadząc biznes, bez względu na to, czy nowy, czy już ugruntowany na rynku, wciąż trzeba pamiętać…

Jak wybrać okulary ochronne?

Wzrok to jeden z naszych podstawowych zmysłów a oczy – są bardzo skomplikowanym i delikatnym narządem.…

KABINY AKUSTYCZNE DO BIURA – Zaaranżuj swoją małą salę konferencyjną

Czy wiesz, że 8 na 10 spotkań w biurze odbywa się w gronie 4-osobowym? W segmencie…