Dystrybutor do kawy znany jest również jako dozownik do kawy. To urządzenie znajdujące ogromne zastosowanie w…
Kategoria: Firma
Aranżacja biura – niezbędne meble biurowe w firmie
Biuro to serce każdej firmy, a jego aranżacja jest bardzo ważnym elementem wpływającym na efektywność, komfort,…
Kiedy leasing sprzętu komputerowego się opłaca?
W dobie szybkiego rozwoju technologii i ciągłych innowacji przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem zapewnienia swoim pracownikom nowoczesnego…
Kto musi przejść obowiązkowe szkolenie BHP?
Zasady BHP są bardzo istotne w każdej pracy. Dzięki nim można zadbać o swoje zdrowie oraz…
Czy oceny pracownika są ważne?
Wiele osób zatrudnionych w dużych firmach i korporacjach zadaje sobie pytanie, czy ocena pracownika jest w…
Szkolenia PPOŻ – wszystko, co musisz wiedzieć
Według art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1994 r. o ochronie przeciwpożarowej właściciele,…
Ubrania robocze – wady i zalety
W wielu polskich firmach istnieje wymóg noszenia odzieży roboczej. Jest to podyktowane zarówno dobrem pracownika, jak…
Jakie akcesoria w biurze zwiększą naszą efektywność?
Odpowiednia organizacja i wyposażenie biura lub domowego gabinetu jest kluczem do utrzymywania odpowiedniej efektywności. Chaos nigdy…
Outplacement wsparciem dla pracowników w trudnym okresie
Utrata pracy niewątpliwie jest jednym z najbardziej stresujących wydarzeń w życiu. Zwolnienie pracownicy często tracą wiarę…
Regał sklepowy – na co zwrócić uwagę?
Trudno wyobrazić sobie sklep bez regałów. Nie tylko pozwalają one przechowywać towar przeznaczony do sprzedaży, ale…